fredag 14. februar 2014

I dag skriver vi 14. februar. Det er vinterferie om noen timer. Jeg har levert emneoppgaven for noen dager siden, og er selvfølgelig spent på hvordan det går.

Ser hvor vanskelig det er å vurdere eget arbeid, selv om man har gode kriterier på oppgavens oppbygging og innhold. Vi som har den beste erfaring med å vurdere elevarbeid, sette tydelige mål og kriterier, slik at elevene skal være klar over hva som forventes. Hvor enkelt kan det egentlig bli? Hm...er ikke helt sikker på om det er så enkelt. Ihvertfall er det jeg som nå er spent på tilbakemelding fra mine lærere!!!

I denne perioden har bøker og teorier hatt høy prioritet. Fortolkningsrammer, klasseledelse, samspill, lagutvikling, distribuert ledelse, positivt lederskap, atferdsproblemer...



Uansett , jeg lærer noe hver dag. Ikke minst at det er mye jeg ikke kan!! Er glad for å oppleve utfordringer i hverdagen, glad for å være engasjert i dette studiet. Lykke til medstudenter, og god vinterferie.



1 kommentar:

  1. Bloggen din ser så fin ut! Morsomt med illustrasjoner.
    Hvorfor ikke snakke litt sammen på denne samlinga om hvordan dere kan bruke bloggen i det videre arbeidet på studiet?

    SvarSlett